Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Bij gsm2buy.nl heeft u de mogelijkheid om uw bestelling persoonlijk op te halen bij ons kantoor. Het kantoor is geen fysieke winkel waar u producten kunt uitkiezen of op voorraad liggen. Betaling dient vooraf voldaan te zijn via één van de aangeven betaalmethodes. Wij kunnen het product voor u reserveren u ontvangt telefonisch bericht zelfde dag tijdens openingstijden kunt ophalen. Wij vragen naar uw afhaalbewijs en uw legitimatiebewijs.

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten opsturen dan het factuuradres?
Bij Gsm2Buy.nl is mogelijk om uw pakketje naar een ander adres te laten verzenden dan het factuuradres.

Kan ik een intracommunautaire factuur ontvangen?
Gsm2Buy.nl verkoopt voornamelijk aan particuliere klanten zowel in Nederland en Belgie. Belgische klanten een bedrijfsnaam vermelden ontvangen geen speciaal factuur. Wij controleren en melden geen BTW-nummer aan een officieel instelling.

Kan ik bij Gsm2Buy.nl ook telefonisch een bestelling plaatsen?
Het is helaas niet mogelijk om telefonisch een bestelling bij ons te plaatsen. Dit in verband met onze administratie en de fraudegevoeligheid.

Wat te doen als mijn bestelling vermist blijkt te zijn?
Neem te allen tijde contact op met Gsm2Buy.nl om melding te maken van de vermissing. Gsm2Buy.nl heeft alle pakketten verzekerd bij GLS. Na melding van vermissing of diefstal van uw toestel tijdens de verzending wordt een onderzoek gestart.
 
GLS  zal voor het onderzoek vragen om een schriftelijke verklaring waaruit blijkt dat het pakket niet in ontvangst is genomen door de geadresseerde. Een snelle reactie op dit verzoek bespoedigt de afhandeling van het onderzoek.
 
Wordt er een Nederlandse handleiding bij mijn toestel verzonden?
Om de prijzen van onze toestellen scherp te houden en omdat de beschikbaarheid van toestellen in het buitenland doorgaans aanzienlijk beter is, kopen wij bijna alle toestellen in het buitenland in. Hierdoor worden populaire toestellen bij ons altijd als eerste aangeboden. Bij buitenlandse toestellen bevindt zich niet altijd een handleiding in de Nederlandse taal. Deze kunt u veelal zeer gemakkelijk op internet vinden. Via info@gsm2buy.nl kunt u een exemplaar aanvragen. Deze zullen wij u dan per e-mail toesturen.
 
Hoe kan ik mijn geleverde toestel omruilen?
Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 14 werkdagen na verzending van het product. Zij mogen een product binnen die periode retoursturen/retourbrengen. Graag wijzen wij u er op dat het pakket alleen retourgenomen wordt indien het toestel en bijbehorende accessoires in volledige nieuwstaat verkeren. Onderdelen behoren nog in de originele verpakking te zitten en voorzien te zijn van de originele stickers en beschermfolie. Tevens dient het toestel ongeregistreerd/ongeactiveerd te blijven.
 
Let op!
Indien het pakket niet aan bovenstaande richtlijnen voldoet, zal retourname niet mogelijk zijn. Wanneer het toestel retourgenomen wordt, zal het aankoopbedrag binnen 30 dagen aan u worden gecrediteerd. Voor omruiling worden eenmalig verzendkosten (€ 6,95) berekend.

Kosten in geval van herroping!
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.
 

De afkoelingsperiode geldt niet wanneer:

•    Het betreffende toestel aantoonbaar gebruikt is (gebruikssporen / belminuten/schermfolie verwijderen / downloads / foto’s / video’s).
•    Het betreffende toestel buiten de 14 dagen bij Gsm2Buy retour komt.
•    Producten reeds bij de fabrikant geregistreerd zijn door de klant.
•    Producten voor zakelijk gebruik of besteld door bedrijven.
Tijdens deze termijn dient de consument zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Echter, indien het product niet, slechts gedeeltelijk of in verslechterde toestand wordt teruggeleverd, zijn wij genoodzaakt een waardevermindering te verrekenen. De koper kan het risico van waardevermindering beperken indien hij de producten niet in gebruik neemt en handelingen nalaat die de waarde van het product beïnvloeden. Het retoursturen van het pakket is altijd op uw eigen rekening en risico. Dit houdt in dat wij geen verantwoordelijkheid dragen voor schade, vermissing of anderszins. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij de inhoud controleren op eventuele schade en gebruik. Indien het product ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd is zullen wij binnen 14  werkdagen het bedrag crediteren en aan u terugstorten. Vergeet niet uw bankgegevens te vermelden. Heeft u ondanks het lezen van deze informatie nog vragen, dan kunt u ons e-mailen naar info@gsm2buy.nl