Klantenservice

Verzending & Bezorging
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door Postnl. Pakketten die aangetekend en/of verzekerd worden verstuurd, worden bezorgd door GLS paketten van maandag tot en met zaterdag.
Wat is een Track & Trace code?
Als een bestelling vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval vindt u, wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft, een traceercode. Bij GLS heet deze code een Track & Trace code. Alle bestellingen die een waarde van boven 100 Euro heeft, worden deze aangetekend en verzekerd verstuurd. Hierbij krijgt u dan een e-mail met het Track & Trace Code. Om uw bestelling te volgen met het Track & Trace code, gaat u naar de website van GLS en vult u hier het Track & Trace Code.
Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code.
Het kan voorkomen dat u, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om   contact op te nemen met onze klantenservice.
Indien u niet thuis bent
Als je niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mis je ook deze aflevering, dan kun je de bestelling nog 3 weken ophalen op het postkantoor. Een bestelling onder rembours kun je op het postkantoor ook met pin betalen.
Verzendkosten binnen Nederland:
Uw bestelling wordt dan na betaling, zodra het product beschikbaar is, aangetekend en verzekerd met PostNL verzonden. Gsm2buy hanteert de volgende verzendkosten:  Aangetekend en verzekerd €6,75
Kan ik een bestelling in het buitenland laten afleveren?
Ja, Gsm2buy levert ook in België en Duitsland.
Verzendkosten naar België en Duitsland:
Uw bestelling wordt dan na betaling, zodra het product beschikbaar is, aangetekend en verzekerd met PostNL verzonden. Gsm2buy hanteert de volgende verzendkosten: Aangetekend en verzekerd €6,75
Veiligheid & Privacy
Gsm2buy.NL houdt je privégegevens privé
Wij doen er alles aan om de betrouwbaarheid, veiligheid en integriteit van de door ons verzamelde data te waarborgen.
Wij beschermen je privacy op de volgende manieren:
  • Je persoonlijke informatie wordt niet verkocht of doorgespeeld aan derden.
  • Je gegevens worden veilig opgeslagen in een niet-publiek toegankelijke database.
  • Je transactiegegevens worden versleuteld over internet verstuurd zodat afluisteraars geen kans krijgen.
  • Wij gebruiken je e-mailadres slechts éénmalig om je bestelling af te ronden. Wij sturen je alleen aanbiedingen, nieuwsbrieven en andere circulaires na je uitdrukkelijke toestemming.
Als je een bestelling plaatst bij Gsm2buy.NL, kunnen we de volgende gegevens van je vragen:
  • Je naam en adres. Deze gegevens gebruiken we om de bezorging van je product correct af te handelen.
  • Je e-mailadres, zodat we je op de hoogte kunnen houden van je bestelling.
Om je winkelmandje op te kunnen slaan, maken wij gebruik van een zogenaamd cookie. Deze wordt alleen binnen één sessie opgeslagen - zodra jij je browser afsluit, is het weer verwijderd. Net als alle webshops houden we bovendien door middel van een cookie bij welke pagina's worden bezocht en hoe intensief onderdelen van Gsm2buy.NL worden gebruikt. Zo kunnen we onze site nog beter aanpassen aan je wensen. Wij gebruiken deze gegevens nadrukkelijk niet om een profiel van onze bezoekers samen te stellen.
Verwijderen of wijzigen van gegevens
Wens jij je gegevens in te kijken? Of wens je dat Gsm2buy.NL je gegevens verwijdert uit zijn systeem of wijzigt? Dien je hiertoe dan gratis een verzoek in per email. Je kunt je zo ook op ieder ogenblik verzetten tegen de verdere verwerking van je persoonsgegevens voor direct marketing. Het is echter niet mogelijk om de tenaamstelling op een factuur aan te passen.
Annuleren & Ruilen

Alle producten van Gsm2Buy.nl kunnen door consumenten tot 14 dagen na ontvangst gratis geretourneerd worden. Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice via info@gsm2buy.nl en geef aan of u het product wilt ruilen voor een ander product, of uw aankoopbedrag terug wilt ontvangen.

Spelregels ruilen en annuleren
• Het product dient, indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking te zijn.
• De wettelijke bedenktijd geldt niet voor zakelijke bestellingen en geactiveerde prepaid pakketten.
• gsm2buy.nl zorgt ervoor dat u het volledige bedrag inclusief de verzendkosten binnen 30 werkdagen na ontvangst uw retour te verwerken.

Retourinstructies
• Verpak het product compleet met alle boekjes en accessoires in een stevige doos (geen envelop!) met bubbeltjesplastic of ander beschermend materiaal. U bent zelf verantwoordelijk voor de staat waarin gsm2buy.nl het product retour ontvangt.
• Voeg de originele pakbon en u mag een brief met de reden voor het retour ook bij voegen mocht u dat willen. Vermeld indien u uw aankoopbedrag terug wilt ontvangen uw rekeningnummer in de brief.
• U kunt de het pakket verzekerd versturen naar onderstaand adres. Bewaar de track & trace code die u van PostNL krijgt goed.

GSM2BUY.NL
Afdeling Retouren
Graafstroomstraat 75 Unit 24
3044 AP - Rotterdam


Heeft u een een verkeerd toestel ontvangen of is uw zending niet compleet?
U heeft een verkeerd artikel ontvangen of uw zending is niet compleet: Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden bij de klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.
DOA (Dead On Arrival)?
Het komt helaas voor dat een toestel bij ontvangst niet naar behoren blijkt te werken. Dit noemt men een DOA (Dead On Arrival). Mocht dit het geval zijn, dan kan het toestel omgeruild worden voor een ander exemplaar. U kunt het toestel dan voor omruiling insturen. Het pakket wordt alleen omgeruild indien het toestel en bijbehorende accessoires in volledige nieuwstaat verkeren. Onderdelen behoren nog in de originele verpakking te zitten en voorzien te zijn van de originele stickers en beschermfolie. Tevens dient het toestel ongeregistreerd/ongeactiveerd te blijven. Indien dit niet het geval is zal omruiling niet mogelijk zijn.
Bestellen
Bij gsm2buy.nl kunt u toestelen op twee manieren zoeken:
Artikelen zoeken via het menu:
  • Kies eerst de hoofdcategorie, bijvoorbeel 'Apple'.
  • Kies de subcategorie(ën), bijvoorbeeld 'iPad WiFi + 3G'
  • Kies het aantal van het gewenste Toestelen
  • Klik op "bestellen". Het artikel wordt nu toegevoegd aan het winkelwagentje rechtsboven.
  • U kunt eventueel deze stappen herhallen totdat u uitgewinkeld bent.
Artikelen zoeken met de zoekfunctie:
Vul in het zoekveld links het toestel dat u zoekt zo specifiek mogelijk in. Als er te veel uitkomsten zijn, probeer de zoekterm dan te verfijnen. Het zoekcriteria mag uit meerdere woorden bestaan (gescheiden door spaties). U kunt ook op artikelnummer zoeken.

De winkelwagen:
Klik rechtsboven op het winkelwagentje indien u wilt afrekenen. Daar kunt u alsnog producten verwijderen of het aantal aanpassen.
Bestelling afronden:
Indien u al eerder bij gsm2buy.nl heeft besteld, dan kunt eenvoudig inloggen met uw emailadres en wachtwoord. Controleer of uw gegevens juist zijn en klik op "verder". Kies de betalingswijze. Uw bestelling is nu afgerond, u ontvangt hiervan een orderbevestiging per email.
Als u voor het eerst bij gsm2buy.nl bestelt, dan vult u uw gegevens in en controleer deze op juistheid. Kies de betalingswijze. Uw bestelling is nu afgerond, u ontvangt hiervan een orderbevestiging per email.
Bestelling wijzigen
Voordat u de bestelling afrond, dient u altijd de bestelling en uw gegevens zorgvuldig te controleren. Wij adviseren u om wijzigingen zo spoedig mogelijk telefonisch te melden via 010-7670013. Indien de order al verwerkt is, dan zijn wijzigingen niet meer mogelijk.
Bestelling annuleren
Het annuleren van uw bestelling is alleen mogelijk als uw bestelling nog niet is verwerkt. Wij adviseren u de annulering zo spoedig mogelijk telefonisch kenbaar te maken via 010-7670013. Als de bestelling al is verwerkt, kunt u na ontvangst van het pakket, het pakket weer aan ons te retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening.
Betalen

Bij Gsm2Buy kunt u op twee manieren veilig betalen:

iDeal

iDeal Bij Gsm2Buy kunt u met iDeal veilig en gemakkelijk uw bestelling afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving (die beveiligd wordt door uw eigen bank). Voordelen hiervan is dat uw bestelling de volgende dag thuis is en uw bestelling direct betaald is


Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDeal wordt ondersteund door de volgende banken:

ABN AMRO
ING
Rabobank
SNS Bank
Fortis

 

Vooruitbetaling
U kunt het totaalbedrag overmaken op onze rekening. Ons bank- en girorekeningnummer kunt u vinden in de bevestigings-email die u ontvangt na het afronden van de bestelling. Wij versturen uw bestelling zo snel mogelijk, zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

.
Suggesties en klachten
We proberen u als klant zo goed en snel mogelijk te helpen. Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze    producten of services. In dit geval verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 48 uur een reactie op uw klacht.U kunt ons bereiken via e-mail, info@gsm2buy.nl of 010-7670013. We zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.